Ovos com salsicha

image

Ovos com salsichas. Em forma de coração. Para quem gosta, como eu, é óptimo e o efeito visual é tão fofo! <3

1 Comentário (+add yours?)

  1. Paulina
    Maio 30, 2017 @ 15:20:27

    Jeg fortjener denne parfume ligeså meget, som alle andre Beliebers, så jeg vil ikke komme med en lang forklaring, fordi jeg mener alle har fortjent den. Dog kunne jeg rigtig godt tænke mig parfumen, fordi Justin betyder rigtig meget for mig.Jeg har deltaget i mange konkurencer men har aldrig vundet noget, så det ville være fantasktik hvis jeg fandt Girlfriend pasermfn.Kryduer fingre ligesom alle de andre beliebers

    Responder

Deixe uma Resposta

Facebook

Novembro 2015
S T Q Q S S D
« Out   Dez »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
